Proč nejsou reklamní mikiny běžnějším propagačním předmětem
Říká se, že firmy se mnohdy při honbě za penězi nezastaví takřka před ničím. A z části je to i pochopitelné – koneckonců, bez nich nemohou financovat výrobu, což v konečném důsledku znamená, že zkrachují. A vzhledem k tomu, jak je tržní prostředí tvrdé a konkurence velká, není divu, že používají takřka jakýkoliv marketingový trik, který mají k dispozici, aby přilákaly nové zákazníky.
Jedním z nich je i rozdávání či prodej nejrůznějších reklamních předmětů. Obvykle se jedná o drobnosti, kde náklady na výrobu jsou minimální. Příkladem zde mohou být nejrůznější tužky, propisky či klíčenky.
Mnohdy se však podniky rozhodnou investovat více a vyrábět nejrůznější typy propagačního textilu. Ten má samozřejmě tu výhodu, že má mnohem větší dosah, avšak je nutné si uvědomit, že náklady jsou zde podstatně vyšší.
Samozřejmě i zde máme více i méně populární předměty. Jedním z těch méně oblíbených jsou reklamní mikiny. Ty skutečně příliš často nevidíme. Má to však samozřejmě své důvody. Koneckonců, žádná firma by si nenechala ujít příležitost vydělat. Proč tedy není tento způsob využit častěji?
V první řadě je nutné vzít v úvahu výrobní náklady. Ty jsou zde podstatně vyšší, než u trička či kšiltovky. To samozřejmě může být vykompenzováno tím, že je budeme prodávat. Avšak právě ona cena může potenciální zákazníky od nákupu odradit.
Také dosah je zde menší. Mikiny totiž jako svrchní vrstvu oblečení nosíme obvykle pouze v krátkém období na jaře a na podzim. Je tedy jasné, že jej neuvidí tolik lidí, a tím pádem bude i méně nových zákazníků. A to je rozhodně něco, co je kontraproduktivní.
Pokud to tedy shrneme, s výjimkou určitých specifických případů se firmám reklamní mikiny nevyplatí, a to ani v případě, že je budou prodávat. Peníze zde budou lépe investované do jiného typu oblečení. Ten totiž přinese větší zisky, což je to, o co tady jde v první řadě.